onsdag 30 juni 2010

Super SUUUGEN!!!

Hej alla!
Idag är det en riktig jobbig dag. Börjar med att jag har ont i kroppen & känner mig lite sliten. Haft en hård arbetsdag & fick fruktansvärt ont i ryggen. Inte lätt att sälja godis & chips när man själv inte "får" äta det. Senare på dagen så kommer det andra problemet. Våran granne till butiken är BYN BÄSTA pizzeria! Så varje gång nån öppnar dörren kommer en härlig doft av Pizza & annat gott.
När jag for hem idag så var det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nära att jag gick in & köpte en Pizza för att ta hem. Men mitt starka sinne sa att det inte var ett alternativ. Sen fick jag brottom för att det regande & åska.
Upptäckte sen att min röda vecka kommit & är en av orsakerna jag har varit tokig idag! Så det blir ingen vägning i veckan, brukar gå upp så mycket så jag vill inte göra mig själv besviken. :)


Nu har det Åskat i flera timmar & jag hatar att vara ensam när det Åskar. Åskan går alltid hårt i vår by så jag & Doris sitter & kramas i soffan. Eller rättare sagt, jag sitter & kramar henne, hon är inte ett dugg brydd om Åskan.
Nu ska jag bara se lite på tv sen göra mig klar för sängen. Ska gå & lägga mig tidigt så kroppen får vila lite.
Ha det bra.
Kramar Hanna

Inga kommentarer: