torsdag 17 juni 2010

3 Veckor med Cambridge!

Hej alla!
Vill bara Tacka alla för ert underbara stöd!
Tror aldrig att jag kommer ta av mig byxorna, är såå stolt.
Idag är det första dagen på min 4 Vecka. Så Idag var slutvägningen för den 3 veckan.
Jag var faktiskt inte så nervös, konstigt nog. På vågen stod den still. Förut hade jag fått en stor klump i magen men inte denna gång. Jag mätte mig sen & fick jätte bra resultat på höften & magen. Så min dag förstsätter som den brukar.
Har gått över idag till Ren kur så vi hoppas på det bästa! :) Ska försöka värva en kompis att följa på prommis så vi hjälper vikten på traven.
Måste villigt erkänna att bloggen hjälpt mig enormt. Bara för en stund sedan stod jag & tittade på en stor chokladbit. Men beslutade mig att kolla hur det går för er andra i bloggvärlden. Så när jag möts av alla dessa fina Kommentarer så försvinner suget snabbt. :) Får nog bli mitt knep att släppa värsta suget. :p
Ha en bra dag alla!
Grattis till många där ute som lyckats så otroligt bra med CAMBRIDGE! Ni är mina förebilder!
Kramar Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra taktik :)
Själv provar jag smallådan...alla knep är tillåtna utom dom dåliga!

Kämpa på snart går vi där med platta magar och slanka lår
(nåja, slankare da)

Trevlig kväll/Kram

makiato sa...

Hej,
Vad spännande projekt, jag tror du kommer fixa det! Man får ha tålamod och inte ge upp.
Tack snälla du för din trevliga hälsning hos mig. Jättekul att höra att du gillade vår lilla butik. Ja, vi hoppas ju kunna erbjuda lite mer personligt utbud och mer färg såklart.
Ha det fint!