onsdag 2 juni 2010

Mitt mål!

Hej alla där ute.
Får riktigt kämpa idag, vaknar med världens huvudvärk & ont i kroppen! Ingen bra början!
Har många mål med viktnedgången, om jag klarar av att komma ner i den vikt jag vill så ska jag göra den efterlängtade tatueringen på benet & foten. Vet att det gör ont, men de är värt dom få timmarna. :)

Vill ha en liknande tatuering som den första men med islag av den andra. Lite slingerväxter kanske, har en bild framför mig, men är inte fören hos tatueraren man ser & känner vad som är rätt. Älskar körsbärsblomman & den betyder för mig styrka & ny start - en vacker start! Har tänkt mig att blommorna ska se ut som denna & ha lite färg... Jo ni läste rätt... JAG FÄRG. Har grubblat på de ett tag & skulle vilja ha lite färg, typ lite dimmigt sådär. Typ som att bilden är halvt gråskalig. Vi får se vad han säger på Jeriz.
När du väl börjat med tatueringar så är du fast! Älskar att ha tatuering, är så personligt & alla mina tatueringar betyder väldigt mycket för mig!




Nästa vecka ska jag påbörja min makeover hos frissan. Ska klippa en Lång "bob", nu ska håret bort. Är så less på att alltid ha samma frisyr, så nu blir det helt nytt. Får väl se hur det blir. Hra ju fortfarande lockigt hår så jag kan nog ha som på bilden och sedan platta & ha lite tuffare också. :) Vi får se hur det blir. SPÄNNANDE!

Idag är det sista dagen på första veckan med CAMBRIDGE. Går jätte bra, vägde mig idag & då stod vågen på 2,5 kg lättare! SKIT KUL! Dock känns det som att jag är 2,5kg tyngre pga mensen. Har nog gått ner mer än 2,5 kg, brukar alltid gå upp nått kg när mensen kommer. Vi får vänta nervöst till mensen är slut!

Ha det bra!

Kramar Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hanna,

Tack för hälsningen på min blogg, jättekul att hitta flera Cambridgare. Just nu är jag i en liten svacka...eller grop kan man säga. Antingen gräver jag ned mig och tappar fokus och slutar med CK, eller så pallar jag mig upp ur gropen och kör vidare...
Jag vet att jag kan jue ;-)

Kämpa på nu, du är skit duktig...tänk på att ca 5kg är en klädstorklek och vips är du där =))