onsdag 16 juni 2010

Jipppppppi!!

Hej alla!
Sovit som en kratta, hostat & mått dåligt. I dag när jag vaknade var det fint väder, vilket man brukar bli glad av. Inte idag, kände bara NÄÄÄ.
Eftersom att jag inte kommer i de gamla/Nya oanvända shorts & kortbyxor som jag har så har jag bara gamla mjukisbyxor, vilket inte kändes så kul.
När jag letade efter dessa eländiga byxor så snubblade jag på ett par nya Harembyxor som jag köpt på Ellos. Super snygga!
Köpte dessa för att ha som mål att kunna ha i sommar. När jag fick dom så var det långt ifrån att jag kunde ha dem.
Har inte testat dom sen jag började med Cambridge, så jag tänkte att de kan vara kul att se hur långt det är kvar.
Så jag tog modet till mig & kastade fram dem på sängen & började modigt testa dem.
Jag kan fortfarande inte fatta min syn!
Jag kunde faktiskt ha dem!!!!
Jippppppi!!!!
Har aldrig varit sååå glad i mitt liv!!
Så idag är jag super fin med mina NYA harembyxor!!
Snacka om NLÖJD!!
Dagen är räddad!
Hoppas alla andra också får en underbar dag som jag!
Kramar Hanna

4 kommentarer:

Saring sa...

Härligt Hanna! Tack för fin kommentar på min blogg. Ha en bra dag och hejjahejja!!!

Anonym sa...

Hihi vad bra. Tack Tack

Anonym sa...

Vad roligt! Grattis, mycket bra jobbat!
Det är helt underbart när man kommer in i kläder igen, eller när dom börjar bli pösiga ;-)
Ett dyrt men angenämt problem...

Kram!

M sa...

Wow, vilken känsla! Nu är det du som glider runt i dem och är STOLT över dig själv! Vad roligt att läsa!