söndag 6 juni 2010

Kämpig helg!

Hej alla.

Är förtfarande som ett monster. Hoppas det vänder till veckan. Helgen är alltid jobbigast för mig. Man har sina rutiner med god mat & fika eller godis på kvällarna. Nu har jag varit med mina föräldrar i helgen där bara min mamma & jag åt soppa & drinkarna. Men min lillebror & pappa åt allt möjligt. Jätte jobbigt att se andra äta när man själv är som ett monster & skulle kunna äta en hel kontinet! Känns det som iaf.
Har dessvärre ätit lite vattenmelon för det värsta suget. Tur det bara är vatten, känns ändå som att de var onödigt.. Är rädd att det skulle bli ännu värre om jag inte tagit en bit. Fanns pringels vid bordet som skrek på mig!

Imorrn är det en ny dag med nya krafter. Älskar veckorna för då har jag inte tid att bli sugen på något, utan bara jobbar som ett svin. TUR DE!!
Hoppas ni har haft en bra helg!
Kramar Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får tänka att vattenmelon är mycket, mycket bättre än pringles :)
Och godare!
Så du har fattat ett perfa beslut, bara en sådan sak.
Kämpa på!!!

Kram.

M sa...

Hoppas att veckan har börjat bra! Instämmer med föregående talare att det var superduktigt att välja vattenmelon framför chips! Beteendeförändring när den är som bäst.

Lycka till fortsättningsvis!