tisdag 1 juni 2010

Dag 6 CK

Hej alla där ute.
Idag är jag på dag 6 med CAMBRIDGE. Går konsitgt nog bra ända till idag, har fått min mens just i kuren! Jätte bra----NOT!! Jaja, det är bara att stå ut, det enda som är jobbigt just nu är att allt ser ut som godis & choklad. Är som ett monster!
Ser ni mig äta på nått slå så hårt ni bara kan!!!!! :P



Hittade en massa härliga bilder på gott godis. Har kommit på att så länge jag gör något så är jag inte sugen, så jag kommer städa & dona hela dagen till jag stupar i sängen.. :)

TYRELLS CHIPS hittar ni på 2 Rum & Kök, dom är härligt goda... Finns inge godare! Är dyra men värda pengarna. Synd för mig att det lär få vänta till min död innan jag kan äta dem!

TIPS TILL DIG SOM CK:

* Blanda drinkarna som du vill!

* Choklad & Banan ++++

*Choklad & Vanilj ++++

*Capp. & Vanilj +++++

*För att drinkarna ska bli godare blanda ner 4 isbitar!

Ha en bra dag, kan inte bli värre än min! :)

Kramar Hanna

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Hej!

Joo, du har ju förstås ryggen att tänka på också. Hoppas Cambridge funkar för dig :)

Det är svårt allt det här med att äta "rätt" osv... Och du får ju som inte träna just nå heller, vilket gör det mycket svårare att gå ner i vikt.
ViktVäktarna funkade inte för mig iaf. Hände som ingenting fast jag kämpade med det i flera veckor.

Har kvar lite på tentan än som jag måste finslipa och sådär. Jag gillar skolan, men vissa prov och sånt skulle jag klara mig bra utan :P

Ha det bra!
Kram