torsdag 1 maj 2008

Hundbädd

Hejsan hopp, hoppas alla har haft en bra valoborgs...:D Själv har det varit helt okey..:) Jag ska visa min hundbädd som jag gjort till min Lilla Prinsessa Doris. Jag tror jag ska tillverka några i sommar och sälja men jag är inte riktigt säker än??.. Jag har börjat att rita upp nya skisser på hundbädden och lite olika former. Den som jag har gjort till min Doris är lite stor och skulle kunna vara ganska mycket mindre. Sen tror jag att det skulle vara jätte gulligt om man satte dit korta ben så det kommer upp från golvet.. :D

Tar gärna några förslag om ni har.. :) Tänkte även att man skulle sy fodral till vanliga kuddar som går in i bädden, och sälja dom till.. :D Men man får väl se...

Ha de så bra i helgen..

Kramar

Hanna

4 kommentarer:

Andrum sa...

Hejsan svejsan!

Bädden är heeeelt bedårande, jag tycker absolut att du ska tillverka & sälja, kunde vi ha hund skulle jag vara förste beställare, pronto!
Att sätta ben skulle göra den ännu mer *karamellig*, kör hårt för det!

Ha en skön Fredag!!

;O)

MOONLOVER´S sa...

vilken fin säng, jag renrasiga malamuter gillar jag=) Jag tror du menar dom här alaskan husky som dom avlat fram för sprint? dom är riktigt fulla i dagens läge*fniss*dom har ju blandat in fågelhundar osv i dom för att få den snabba smidiga hunden för tvälingarna!Det är verkligen ingen hund för mig*haha* gillar stora kraftiga bitar jag;) Ha en trevlig dag. kram

Andrum sa...

Ville bara tacka för dina gulliga kommentarer, gör en *gammal gumma* som jag något piggare!!!

Kramen
:O)

Eva sa...

vov supersnygg bädd, klart att du ska göra fler att sälja.