måndag 28 april 2008

Min Gröna Servis

Hej, måste ju bara visa min grymt snygga mat serivs. Och som alla vet vid det här laget så är den självklart GRÖN.. :D Det här är en Rörstrand servis och har synd nog utgått. :( Men som tur var så han jag få alla mina delar och även reserv delar innan dom hann sluta med den..:D Jag bor ju hemma nu, men längtar som bara den tills man får flytta och ställa upp alla ens grejer och äta på min fina serivs..:) men man ska självklart inte klaga, för ju mer jag väntar ju mindre behöver jag slita på min servis..:p

Jag har alla delar av servisen utom den vanliga tallriken med blommig kant. Utan jag har köpt till från samma servis en vanlig tallrik från Convito.. :D
Ska visa min frukost servis sen.. Gissa.. Den är också Grön..:P
Ha de bra.. :D
Hanna <3

4 kommentarer:

PetraO sa...

Hej Hanna! Vilken fin servis. Du får gärna länka till mig och jag länkar till dig också. Hej hopp från Petra

Millan sa...

Hej Hopp!

Vilken snygg servis!
Vart har du köpt den?
Jag kommer kika in här ofta då jag oxå älskar grönt!

Kan jag länka till dej?

Kram Millan

MOONLOVER´S sa...

Tack tack!
Han har rätt fin stamtavla oxå=) med tyskbakgrund=) Ha en fin sista april. kram

MOONLOVER´S sa...

Jo om hans höfter går igenom så kommer han gå till avel,ska röntga honom den 20maj,har tittar armbågar och dom är grön,sen måste man ju ögonlysa oxå men det tar vi i sommar=) Jag väntar på en alaskan malamute valp,har första tjing på en hane ur kullen=) Jag har ju kennel på malamuter,och går det bra så kommer det bli på Rottisar oxå,men det får vi se. Trevlig helg.