tisdag 22 april 2008

Några av mina Gröna ting!

Detta blir nu min första blogg, det är verkligen spännande och kul att få berätta om mina och Doris små äventyr. Jag ska även visa mina galna upptåg. Jag ska väl försöka att börja med att visa lite om mig själv och vad jag har för personlig inrednings mani. Som alla kanske förstått så ÄLSKAR jag färgen GRÖN. De lär ni också upptäcka efter ett litet tag. :D
Det här är mitt rum, som ni ser så har jag två sängar som bildar en soffa. Sedan har jag mina gröna detaljer på soffan. Den här bilden är lite gammal så kuddarna som lutar mot den vita väggen hånger nu med tyg remsor från stången som ljusslingan är virad på. Så kuddarna blir som ett ryggstöd. :D

Detta är min underbara gyllen gröna fåtölj.. Jag har fått den av mina underbara morföräldrar. Jag väntar även en gammal, jätte snygg guld spegel av dem.:)

De här är min vackra väggmålning som jag och min mamma har gjort. :D Det är klubbmärket för karateklubben som jag går i...:) Roligt och väldigt personligt..:D Precis som jag vill ha det!!

NU har ni fått se några av mina personliga saker. Ni kanske inte tycker att ni sett så mycket som är grönt. Men då får ni ångra er sedan. Jag lovar att det kommer mer av det gröna senare.

Ha en bra dag..:D

KRAMAR HANNA

1 kommentar:

Smycka dig sa...

Hej första kommentaren från lilla mamsen!!

Din blogg är en frisk fläkt och ger mersmak för framtiden lycka till stumpan;D

Kram
Mamma