söndag 27 april 2008

GRÖNT!!

Hej måste ju visa mina älsklings gröna kökstillbehör..:D

De här är min snygga gröna KOZIOL kakfat... Jätte snyggt och även lätt att ta isär så att denlätt kan diskas..:) Finns även i litet format, och den blir nog nästa köp!! :)


Detta är ett durkslag från SAGAFORM, gjort i silikon och är jätte lätt att förvara genom att trycka ihop det.:D

De var några av mina nya gröna saker. :D Kommer säkert något nytt aldeles snart. Kanske ska visa min fina mat servis.. :)

Kramar, hoppas ni har haft en bra helg..
Och att det har gått bra för min Mamma som har stått på Arkus mässan och sålt för jobbet. :D

Hanna <3

2 kommentarer:

Andrum sa...

Tjo, sicket läckert kakfat a´la Koziol!!(en annan har ju ett likadant men i svart)
Och durkslaget var ju helläckert, att det gick fälla ihop drog inte heller ifrån!!

Ha de´

Karin sa...

Hej! Kakfatet är underbart. Har varit nära att köpa ett rött, men har inte slagit till ännu.
Gillar verkligen din gröna sida. Bilden på bladet med droppen är fantastisk.
Självklart kan du länka till min sida. Då blir jag glad.
Ha det gott.
/Karin