torsdag 24 april 2008

Tradera Galen!!

Jag och min Mamma har blivit tradera galna.. Det går inte en enda dag utan att vi varit ute och kollat på tradera. Vi är som besatta..:P Vi har fyndat riktigt fina saker..

Dom här söta vovvarna är salt och peppar kar.. Det bara skrek Hanna när jag hittade dem på tradera. Är bara föör sööta.. :P

Den här Bocla väskan hittade vi också på tradera, jag och min Mamma kom överens att vi skulle köpa den tillsammans. Men när den kom så tyckte båda väldigt mycket om den. Så vi visste att vi skulle bråka om den, och min Mamma är väl medveten om att hon förlorar :P Så hon köpte sig en likadan. Synd nog fick hon sin lite billigare! :D

Denna sööta underbara vas hittade min Mamma på tradera i sista minuten. Det var ingen som hade lagt något bud så Mamma la in ett bud på 1 kr och fick den!!! Ja, ni läste rätt.. 1 kr!! Dock kom frakten till, men vi fick den för 45 kr.. Det enda som var synd är att den är så liten. Den är bara 13cm hög. Men min underbara Mamma har hittat en i samma stil som är 30 cm. Och den ska jag hålla utkik på... :P

Den här Nichol'e klockan köpte Mamma för att ha till sig själv. Men blev väldigt överraskad när den kom hem. För den var nämligen Blå. På bilden såg den vit ut, men var inte riktigt de. Så jag och mamma ska dela på den. Den är grymt snygg till jeans. :D

Tack och hej..

KRAMAR

HANNA <3


5 kommentarer:

PetraO sa...

Hej! Tack för din rara kommentar på min blogg! Jag älskar också att fynda på Tradera, sist var det billiga trästickor! Ha det gott! / Petra i Göteborg

Karin sa...

Hej! Även jag vill tacka för ditt besök på min blogg. Tradera har jag inte upptäckt ännu, men på eBay däremot kan jag gå helt loss. Blir som galen när jag ser alla underbara pärlor.
Du verkar ha det mysigt med din mamma. Blir glad när jag läser om det.
Ha det gott.
/Karin

Andrum sa...

Hej du glada!!

Vilken fin blogg du har skaffat dig,kul!! Tackar för besöket hos mig och för dina härliga kommentarer,jag länkar genast dig om det är ok?

Den gröna färgen ja,den värmer gott i själen, varm och härlig ger den livsgnista under kall och mörk vinter, svalka och inspiration under den varma och ljusa sommaren...dessutom blir, i alla fall jag ganska glad av den. Jag älskar färgkombinationen av svart och grönt ...just nu..:) och känner mig nöjd och glad för att det blev som jag trodde då äntligen möblerna kom...

Nu när jag har kikat på din sida tror jag visst att jag måste surfa iväg en sväng på tradera!

Ha det gott =)

Kramen!

Andrum sa...

Hej..

nej, inga traderainköp än så länge,jag letar efter DCskor till alla tre barnen men fann inga i rätt storlek, ännu...det kanske kommer, vem vet...jag får fortsätta kolla runt där för himmel vad grejer som finns....tar ju en hel vecka och kolla igenom allt!!

Ha det gött!!

Millan sa...

Det är ju så kul med Tradera!
Man kan ju sitta där o kika i timmar!
O massa gröna ting finns det ju oxå.

Jag har länkat till dej nu.

Kram Millan ♥