onsdag 7 maj 2008

Utmaning..

Jag har blivit utmanad av Smycka dig....
Lovar du att vara ärlig?
Alltid..
Du heter:
Hanna :)
Smeknamn:
HG, Hannis, lilla gumman (vilket ja inte tycker om själv, men man har ju inget val..)
Låt just nu:
Just nu är det Stone Sour med låten "Through the glass"...
Om du röker:
Nää, gud så onödigt...
Beroende av:
Min Familj, Doris, Pojkvännen, Vännerna, karaten och CHOKLAD..
Vad tror folk om dig:
Tooking, glad kopia av min Mamma.. :P
Stämmer det:
Haha, jaa om inte så är jag blind..
Vad får du oftast dina komplimanger från:
Oftast min Familj, Pojkvän och glada kunder, sedan självklart mina sköna kompisar..
Brukar du skratta för dig själv:
Haha, alltid, folk måste ju tro att man är galen när man kommer förbi dem på cykeln skrattandes och pratande för sig själv. Men man får dom bästa svaren från sig själv.. :D
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS:
"Jag ska jobba imorgon och på fredag ska jag tvätta bilen invändigt.." Väldigt romaniskt från min kära pojkvän.. :P
Vilken är din favoritmålning:
Det var en svår fråga, men jag tycker om tavlorna och målningarna min Mamma har gjort när hon var yngre...
Vart bor du:
Bland skog och berg..
Trivs du där:
Jaa, storm trivs.. :D
Vad har du för mobil operatör:
Halebop
Är du allergisk mot något:
Oj, Kiwi, vindruvor, nötter och en massa mer..
Har du haft sex idag:
Nää, men jag har sovit med en pilsk hund...
Nästa mål i ditt liv:
Jag och Doris ska gå en kurs i agility i sommar, så jag hoppas och har mål att vi ska börja tävla..
Hur svarar du i mobil:
Hej det är Hanna, och även Hallå när det är någon man känner..
Vem ringde du senast idag:
Min pojkvän.. :D
Vad sa den du prata senast med i telefon:
Kommer inte ihåg helt, vi pratade nog om vad vi hade gjort idag..
Antal sömntimmar inatt:
Ehh, jag vet faktiskt inte. Sover väldigt oroligt, men jag tror att det blev ungefär 4 timmar.
Sov du ensam:
Ensamen med min Pilskna hund..:P
Tycker du om din pappa:
Självklart, han har lärt mig allt jag kan..
Brukar du komma i tid:
Ja, hatar att komma försent.. Är riktigt pinsamt.
När mår du bra:
När jag är utvilad och när jag får vara med dem jag Älskar..
När blev du fotad senast:
Haha, jag tror det var på valborgs, när man åt en parisare så ni kan ju tänka er hur snygg man var då..:P
Vanligaste färger på dina kläder:
Oj, Älskar ju alla färger, men min grund färg är nog svart sen har jag olika färger på kläderna som grönt, gult, grått, vitt och turkost.
Vad tycker du om fötter:
De ända som har vackra fötter är barn, sen är dom bara till för att gå på..
Är du smart:
Haha, jag är då smartare än min Hund.. :S
Vem/Vilka saknar du just nu:
Just nu saknar jag våran bortgångna hund och självklart min kille..
Favorit dryck på morgonen:
Choklad!
Är du blyg:
Nää, har nog aldrig varit heller. Kanske inte den som surrar mest, men jag är ändå inte blyg..
Sysslar du med någon sport:
Jag har tränat karate nu i 9 år och har ett uppehåll nu pågrund av singelolyckan jag varit med om.. Men saknar jätte mycket!!
Vill du hellre ha mail än brev:
Jag har aldrig varit nå för att skriva brev, så jag tar hellre mail.
Tror du på kärleken i första ögonkastet:
Jaa!!
Har du spytt offentligt:
Nej aldrig..
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:
Har ju inte levt så länge men självklart min familj, hundarna, släkt och min kille..
Är du nöjd med ditt liv:
Hitils har det varit helt Okey.
Om inte, vad vill du ändra på:
Det var ju lite onödigt att köra av vägen, men annars så ångrar jag inget..
Är du bortskämd:
Säkert..
Tycker du denna utmaning är meningslös?
Nja, lite kul att skriva om något annat.. :D
Skickar denna vidare till :
ANDRUM
OOPS SMYCKEN
OCH ALLA ANDRA OM VILL GÖRA DEN.. :D
Kramar
HANNA <3

2 kommentarer:

Smycka dig sa...

hi hi mamman får då skratta lite åt din humor...
Kram
gumman
från
mamma

::fina:: sa...

Hej Hanna! Visst kan jag sy en svart vovve med vit piratlapp, det är inga problem alls. Du kan väl maila mig på tabergstosen@hotmail.com så kan vi snacka vidare! Ha det gott i solen! ~Josefine