tisdag 6 maj 2008

Läckert fat

Hejsan alla där ute, måste ju bara visa mitt fina fynd jag gjorde här i helgen. Jag och mamma var ute och shoppade och gick in på en duka butik. Där hade de rea (som jag hade hoppats på :P ) under alla rea saker så hittar jag de här snygga fatet.. Det är gjort i plast, är perfekt till tårtbjudning eller för kakor.. :D

Håller även på att "strypa" min "kära" hund, hon är i värsta höglöpen och är som en fis i en påse. Idag då jag kom hem hittade jag henne vid buret hos våran han hund. Hon var bara fööör kär.. Man såg hur det glittrade i ögonen, det enda hon inte förstår är att hon är en Jack Russell och han är en Gråhund. Det skulle inte bli så fagra Valpar.. :S Hon har ju aldrig någon tyst minut i huset, hon vill bara ut och fria till han hunden. Min pojkvän berättade väldigt tydligt att om hon ska bete sig såhär hela tiden, så kommer hon stanna när jag flyttar. Tur nog sa han det med ett leende på läpparna. Jag vet ju att han älskar när hon sover vid hans fötter. Så han Hatar henne inte HELA TIDEN. :P

Nu ska jag gå och ta hand om min lilla pilska hund, ha det så bra allihopa. :D Kramar

Hanna

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Den kärleken, den kärleken!
Han är säkert jättestilig.

Kram Maud