torsdag 15 maj 2008

Riktiga Fynd

Måste ju bara visa mina skönheter jag hittade på en loppis och från Röda korset försäljning.. :D

Den här snygga Retro telefonen köpte jag i sista minuten på en loppis och fick den för en 5:a.. Ett riktigt fynd, och den kommer få stå framme som en prydnad.. :D

Kandelabern hittade jag på Röda Korset för 40 kr, den är i väldigt bra skick och jätte snygg att piffa upp med nya ljus och kanske ljusmanchetter.. :D

Ha en bra dag, jag ska gå och plugga till mitt prov som jag har imorrn.

Kramar
Hanna <3

3 kommentarer:

Millan sa...

Vilken härlig gammal telefon. Kommerihåg när man hade en sån. Det va ju verkligen döden att slå ett långt telefonnummer då *fniss*
Snacka omm att dagens samhälle ska vara så tekniskt och snabbt!
Tänk dej att ha en såndär när man ska ringa alla sina vänner o familj på mobilen. Tar ju bara en kvart att slå nummret!

Ha en riktigt bra helg!
Kramizzar Millan

MOONLOVER´S sa...

hej hallå.
Vilken härlig telefon,dom där minns man=) Ja det går bara fint,men dom växer ju om sig varje vecka så det är skit svårt att välja en=) Och jag har ju första tjing så jag måste ju snart bestämma mig helt,hihi. ska försöka mig dit och hälsa på snart!
ha en fin dag. kram

MOONLOVER´S sa...

helst vill väl hon att jag ska bestämma mig på bild då jag har första tjing och flera vänta*fniss* Men utseende är ju inte de viktigaste,ja visst för utställning men det är ju inte hela världen.Är dom tuff som små så brukar man få jobba rätt mycket med dom,för att få ner dom på jorden. Jag vill ha en lugn och lite mer tillbaka dragen hane=) jag är tvärt om mot de flesta som väljer valp,dom väljer ju vem som är framåt och hälsar mycket osv=) Haha. Nä nu ska jag dra mig ut igen. ha en fin kväll. kram kram