tisdag 13 juli 2010

Nu har jag ett MÅL!

Hej alla!
Alla kommer kanske i en period när man känner sig omotiverad, men NU har jag kommit på ett sätt att motivera mig. Jag ska till Stockholm om 5 veckor & har kommit på att ha ett mål tills dess. Jag ska ha gått ner 5-7,5kg. Vilket gör att jag kommer närmare mitt förra jag.


När vi ska till stockholm skulle de vara kul om man kunde shoppa lite kläder & kläder som man kan ha senare inte slänga. Mest av allt skulle jag vilja tappa all min återvarande vikt, men vet att det kommer bli tufft för mig. Jag hoppas att efter 5 veckor kunna gå över till att köra viktväktarna för att behålla vikten & fortsätta med trivsel kilona.
Det brukar klarna upp efter ett tag & man känner vad som är rätt för mig & min kropp. Men nu är det gärnet som gäller! Inge fusk, inte ens titta på annat än CK. :)
Nu ska jag försöka att sattsa på mer kondition. Har som skrivet förut en rygg skada & kan inte anstränga mig för mycket. Försöker att hitta en balans mellan att jobba & träna. Är inte lätt kan jag lova er. Älskar att träna & har alltid gjort de.
Nu gått folk ska jag fortsätta jobba.
Ha en bra dag.
Kramar Hanna

Inga kommentarer: