söndag 18 juli 2010

Förväntansfull

Hej alla!
Vi sitter & väntar på att det ska komma nå valpar snart.. Jag vill att dom kommer nu, men dom lär ju komma när dom är klara. Hoppas kan man alltid göra. :)
Vi sitter bara & myser & känner på magen när dom små liven sparkar & sloss i magen. Måsta vara trångt för 5-6 valpar i lilla henne. :) Tycker att man känner dem ännu tydligare idag än igår. Kanske bara är jag som inbillar mig det.
Hade varit bra om hon gjort bort att trycka ut valparna så man är ledig & hemma när det sker.
Nu ska vi fortsätta att mysa & titta på tv. Skriver så fort jag bara kan om det händer något. :)
Har inte gett upp med CK, råkar bara ut för en massa god mat & erbjudanden. Men jag ska vara stark & kämpa vidare. Har ju kommit fram med ett mål till den 13/8 då vi ska till Stockholm. :)
Hoppas det går bra för alla andra..
Kramar Hanna

Inga kommentarer: