tisdag 20 juli 2010

Jippi!!

Hej alla!

Inga hundvalpar i natt, men en rolig upptäckt gjordes igår kväll.

Har köpt ett par jeans för ett tag sen innan jag började med CK. Kanske som många andra så skäms man över att gå upp i storlekar hela tiden & man vill hellst inte inse det själv. Jag & min sambo var & handlade å köpte ett par jeans. Jag testade dem & kunde som väntat inte ha dem. Men jag sa till min sambo att dom kommer gå ut & att jag kommer ju försöka gå ner i vikt.
Dom där jeansen har stirrat på mig i flera veckor & jag har testat dem lite då & då efter att jag börjat med CK. Igår var jag tuff nog att testa dem en gång till.


Jo!
Jag kunde ha dem! Som en smäck!
Känner mig otroligt glad.. Har inte ens varit nära att jag kunnat andas i dem eller sitta. Men nu kan jag ha dem.. Längtar till en kall kväll så man får ha dem på sig & glänsa!!
Har märkt att man är mycket mer nöjd med sig själv, vissa dagar känns det till och med som att man är ganska snygg i kläderna! Idag känner jag mig riktigt bra! :) Allt sitter mycker bättre nu & mitt självförtroende är på topp!
Undra vad några kilon till kan göra??
Det som glädjer mig nu är att det första jag ser när jag tittar ner är brösten.. Förut stack en mage fram & sa tittut!! Men den är borta!!!
Hoppas alla andra har en lika bra dag som jag!!
Kramar Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis :-D