måndag 19 juli 2010

Inga valpar + Vågen!

Hej alla!
Jag har inga goda nyheter ang valpningen, har inte kommit ut nå än & jag blir bara mer & mer orolig. Är som värsta kycklingmamman!
Dom kommer när dom är redo & klara. Men hellst skulle dom få komma idag när jag kommer hem över lunchen eller på kvällen. Synd man inte får bestämma själv, men då hade dom förmodligen redan varit här.
Har varit ute & läst om valpningen för att vara beredd på allt! & jag kan säga att jag inte är så mycket förberedd, utan bara mer nervös eller orolig att jag inte ska kunna vara med!
Om hon nu skulle valpa när jag är på jobbet så skulle det säkert gå bra. Jag skulle dock inte förlåta mig själv om det skulle hända något när jag inte är med & att det blir stora komplikationer. Vilket är ganska ovanligt. Men som andra kanske känner igen sig på är att man är som en j**la fjant! :)

Fick dock en shock idag när jag ställde mig på vågen idag! Har gått ner lite mer än 1 kg. :)

Nu är det bara fortsätta i samma riktning. Hade tappat motivationen där ett tag, men jag kan säga att den är tillbaka... :)
Ha en bra dag!!
Håll tummarna nu alla så att valparna kommer snart!!!
Kramar Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till vikten, sådana överraskningar är väldigt trevliga...sådan får gärna komma varje vecka!
Ang. valparna kommer det gå strålande ska du se. Dom brukar klara det galant själva!

Vad är det för ras?

Kram.