onsdag 14 juli 2010

Huvudvärk

Hej alla!
Idag har jag världens huvudvärk. Tror att det beror av värmen vi haft & att jag försöker köra fläkten så mycket jag bara kan på jobbet för att inte brinna upp.. Men de för med sig dåliga saker som huvudvärk. Kanske får stå ut med värmen idag & käka lite piller för huvudvärken.
Har känt att det är jätte jobbigt med första dagarna nu efter att man har syndat i helgen.. Förstår inte hur det kan komma sig. När jag började så hade jag inga problem att hålla mig undan saker jag tycker är gott. Enda jag kände av var väl den tredje dagen vilket är vanligt. Men nu är det andra dagen & jag håller på att dööö.
Var på kalas igår & satt endast & tittade på när alla andra åt god kladdkaka & annat gott. Kände mig inte såå sugen. Men fan när jag kom hem.. Ojojojojoj......
Var & ryckte i skafferiet & letade som en galning. Medans galningen i mig letade tog mitt förstånd tag i mig & sa NEJ!!!
Problemet var bara den att det hände inte bara en gång. Tror säkert att jag var i skafferiet & kollade 10 gånger innan hjärnan äntligen gav upp.. Snacka om att hjärnspöken kan vara starka... Är sååå glad att min sambo har ätit upp allt gott eller slängt de. För hade jag i denna stund hittat nå gott så hade det åkt ner i magen.
Idag ska jag försöka undvika allt som kan locka & sätta igång hjärnaspökena. :)
Hoppas ni får en bra dag med fint väder.
Kramar Hanna

2 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Hejsan
Jo men det är fint med hundarna =) Kanske de tycker de e lite varmt i mellan åt =( Men då finns ju en hel sjö nedanföör stugan så de går liksom bra =) Men vintern e bäst. Jaha ni ska ha valpar, spännande.. de måste jag följa =) Du vet jag har en hundblogg oxå va? Kram och ha det gott

Shamandalie sa...

Hej!

Det känns så hemskt att du ska ha så ont hela tiden... Du är ju så ung, påhittig och energisk! Jag hoppas att du får nån sorts förbättring så fort som möjligt. Det gör jag verkligen.

Det måste kännas hemskt att inte kunna träna. Jag tycker det är nog jobbigt, och jag har ju bara varit förkyld i 1-1½ månad...

Jag tror jag har hittat nåt jag vill göra nu :) Men jag är så rädd för att välja fel. Litar inte på att jag själv vet vad som är bra för mig xP

Kram <3