tisdag 16 februari 2010

Mat dags!

Hej!
Nu kommer det igen, ni kanske tror att jag inte har annat för mig än att äta. Men jag lovar jag har fulla dagar med smyckestillverkning.
Sitter nu och väntar på min UNDERBARA sambo. Han är påväg hem nu, men jag är otålig som vanligt, vill ju att det ska gå fort, men han har 3 timmars körväg. :( Så då är det bara att sätta sig i sysselsättning så att man glömmer bort tiden, så jag ska laga mig god mat!
Nu har jag lyckats lura två till att börja med ViktVäktarna vilket är jätte bra för då kan man stödja varandra och fråga om råd.
Så lite stöd till er andra i bloggvärlden också så kommer en rätt som är lätt att göra själv, men super god. Bara man har lite fantasi.
Detta är en enkel maträtt som kombineras av dina vanliga varor du oftast har hemma.
Du behöver:
Kyckling
Potatisklyftor (färdig eller egen = mindre fett)
Wokgrönsaker - valfri
Sås - valfri - jag älskar Sweet chili sås
Super enkel tillagning:
- Stek kycklingen med egen kryddning - jag föredrar stark
- Skiva potatisen, krydda och sätt i ugnen
- Stek Wokgrönsakerna försig
Klart - Dags för uppläggning!
Denna maträtt är endast 7p, där 2msk Sweet chili sås är inräknat!
Smaklig måltid!
Ha en bra dag.
Imorrn är det en speciell dag.
Lilla jag - Hanna fyller 20år!
Kramar Hanna

Inga kommentarer: