tisdag 23 februari 2010

Sovrummet!

Hej alla där hemma!

Jag sitter nu här i min ensamhet och saknar min gubbe som for för 2 timmar sen. Jobbet kallar!

Nu måste jag ju visa det sista rummet i vår lägenhet. Sovrummet blev klart idag, vi satte upp den sista hyllan och väggordet efter mycket om och men.
Men som kvinnorna brukar säga - Det är jag som är BOSSEN!
Blev precis som jag tänkt mig och ville ha det!
Före:

Efter:
Här har mitt nyaste projekt. Texten "Always kiss me goodnight" stämmer så bra på mig. Kan inte sova utan en liten puss. Jag blir faktiskt inte utan puss när jag är ensam, utan då får jag en av min lilla prinsessa. :) Tur man har henne!
Tapeten som ni ser är helt otrolig, två olika lilafärger, grått och grönt så klart.
ÄLSKAR DEN HÄR TAPETEN!
Vi fick varsin herrbetjänt i inflyttningspresent av mina föräldrar - TUSEN TACK! Här ser ni min dam!
Är mycket än som inte fallit på plats, vi saknar t.ex. ett överkast. Så för lillfället så ser det lite grötit ut med så mycket mönster! :)
Men jag är så nöjd med resultatet! Jag tror att vi kommer bo riktigt bra här i flera år!

Hoppas alla får en bra vecka.
Kramar Hanna

2 kommentarer:

Shamandalie sa...

Ni har så fint hemma :)

Kram

Shamandalie sa...

Hej!

Det skulle jag gärna göra :) Har inte heller så mkt jobb just nu, men den här veckan är det massa annat så det gör inge ^^

Sjunga är så underbart. Det är det bästa jag vet (när man har bra dagar förstås...). Man tappar mkt så fort, det gäller att komma ihåg att öva öva öva x]
Jag minns att våra röster passade ganska bra ihop. Och som du säger var det typ alltid vi som tyckte vi var säkra på låten ;)

Jag saknar det också jättemycket ibland... Men det är ju så mkt annat man har hunnit med sen dess som man inte skulle vilja vara utan.

Snuva kommer man inte undan så här års... Tyvärr! Men feber vill man gärna vara utan iaf xP

Jag tycker inte alls att det är nå kråkor. Så det så!

Jag ska till gymmet igen på torsdag, sen sticker jag ju till Uleåborg på fredag :D

Ha det bra!
Kram