måndag 3 januari 2011

Jobb, jobb & vikten!

Hej!

Nu är jag tillbaka pigg & redo för det nya året!
Kanske inte... Hoppades att det skulle vara så, men jag är fortfarande fruktansvärt trött & seg.
Har intalat mig själv att nu ska jag lyckas med vikten & att det får ta den tid det tar. Vikten kan man inte skynda utan man får ta det eftersom & kämpa varje dag! Jag börjar äta CK idag & det har gått jätte bra än så länge. Hoppas att jag blir lite bättre i magen. När jag ätit CK har jag alltid mått såå bra. Har annars mjölkmage & direkt jag ätit ngt med mjölk i så vill den explodera. Så jag längtar efter efekten på min mage.
Jag vet att försöker jag verkligen så kan jag lyckas. Bara jag tar mig igenom dom 3 första dagarna så springer tiden iväg sen.
Nu under tiden jag ska gå ner i vikt så lovar jag att försöka att skriva mer & uppdatera när jag känner att det är tufft.
Ha det bra.
Kramar Hanna

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Hej!

Jag trivs jättebra hemma, men börjar undra var tiden tar vägen :P
Känns som att jag inte hinner med nånting!

Klart vi kan gå ut och äta nån dag :) Det vore jättekul.

Jag hade ett mysigt nyår med Jesper, mamma och pappa. Du då?

Kram