onsdag 26 januari 2011

Hej då SÖTSUG!

HAHA!
Helt underbart! Jag har inte ens varit sugen på nå sött igår eller idag. FATTA SKÖNT!
Känns jätte bra! Idag när jag vaknade på morgonen vaknade jag med ett leende.. Jag var inte sugen på sötasker.. Annars varje morgon träffas man av sötsug & begär efter något gott.
MEN INTE DEN HÄR GÅNGEN!
Har testat att försöka vara upptagen & inte hinna sitta & bli sugen. Sen på kvällen var jag faktiskt sugen på en frukt.. Härliga BLOD-APELSINER! MUMS!!
Bästa prövningen är ändå när jag öppnar kylskåpet så ligger faktiskt två stora TOBLERONE askar! Vet ni?? Jag är inte ens sugen!!! HAHA!
Nu har jag gjort en invägning & hoppas på fina resultat!
Kramar Hanna

1 kommentar:

M sa...

Hallå Hanna!

Tack för pepp och hälsning inne hos mig! Nu är jag också på banan igen!

Vad duktig du är, vilken inspirerande läsning! Håller verkligen med dig om att blodapelsin är ett perfekt mellanmål för tillfället. Har också märkt att sötsuget försvinner med bra träningsrutiner också, så jag hoppas att jagockså kan hålla sockerspökena borta en lång tid framöver.

Lycka till idag också! :)

Kram M