onsdag 19 januari 2011

Viktväktarna

Hej!
Vet att detta har ni hört förut, men den här gången har jag bestämt mig.. Äntligen!
Har kvar några påsar med CK men har bestämt mig att börja med viktväktarna. Vet att den kuren klarar jag av. Har sen tidigare år gått ner nästan 10 kg med viktväktarna. Då kunde jag.. & nu kan jag också!
Jag vet att CK fungerar jätte bra & tycker att det är bra för dom som klarar av det.
Nu har jag insett att det är endast första gångsvariant för mig. Att första gången jag testar det så klarar jag allt! Varför? Jo jag tror att det har med att du inte vet vad som kommer att hända, du vet inte när den där jobbiga dagen kommer.. Du vet inte hur din kropp reagerar. Allt blir bara roligt & det går bra..
Andra gången.... Du vet precis vilken dag som kommer bli ett h-vete! DU har siffror att gå efter & vet på ett ungefär hur mkt du brukar tappa i kg. Men andra gången blir aldrig som du har tänkt.. Allt bara skiter sig & du ger upp. Dessutom så mådde jag sååå frukansvärt illa! Fick jätte ont i magen & fick inte behålla maten..
Nu sattsar jag på att köra viktväktarna. Där vet jag att jag kan leva & äta allt. Jag kan äta borta med kompisar & vara social. För hur man än vänder & vrider på de så är maten i vårt liv en stor tillgång i det sociala. Just nu dricker jag en CK på morgonen för att bli av med det jag har kvar sen vanlig mat. Har kollat upp & en CK är 3p.
Hoppas alla har det bra & inte har fått vinterkräksjukan!
Kramar Hanna

Inga kommentarer: