måndag 7 juli 2008

Frukost servise

Hejsan alla glada, måste bara visa min FINA Frukost servis, är så grymt underbar. Men synd nog så har den utgått för några år sedan, den heter Fresta från Rörstrand. Den fanns även med en apelsiner som motiv men motivet med äpplena Skrek efter mig och självklart är den grön!! :D

Den här skönheten köpte jag när MIN mamma fick in dem på jobbet, jag var den första som såg paketet från Höganäs och var den första att köpa en.. Bara föör snygg... :) Passar perfekt till mina serviser. :D

Hoppas ni får njuta av solen. Själv har jag varit hos sjukgymnasten och ligger nu däckad i soffan. :P

Ha en bra dag :)

Kramar Hanna

2 kommentarer:

makiato sa...

Ja, den servisen är ju bara så fin! Synd att den utgått...
Roligt att du gillar min blogg, och tack för snälla ord.

MOONLOVER´S sa...

Det var en fint porslin du visade upp=) Ha en fin kväll. kram på dig