måndag 30 juni 2008

Tävling

Hejsan alla glada, Måste bara berätta att jag varit med i en smyckes tävling där jag och mamma skickade in varsitt bidrag. Och för någon vecka sedan fick jag ett telefon samtal att jag var en av de tre bästa bidragen och att jag skulle vinna 5000kr. :D Ni kan ju gissa hur det lät i bilen när jag fick samtalet. :P *fniss*

Självklart blir man glad att man vunnit 5000kr, men det roliga är ju att dessa tre bidragen ska publeceras och tillverkas. :D Det enda som var nackdelen för mig var att de var tvungen att göra om konstruktionen lite och ändra lite på pärlorna. Enligt dem så var det ett för dyrt halsband att tillverkla och sälja. Ni vet säkert själv när ni gör något så vill man ha det finaste och dyraste. Men jag är nöjd med mitt bidrag och kommer behålla halsbandet som det är och vara NÖJD SOM BARA DEN!!

Sedan på den underbara vågen så ringer min mamma och berättar att hon/jag hade vunnit på det andra halsbandet också, fast ett lägre pris. Vi skulle få pärlor för ca 1000kr. Så den dagen var helt otrolig.. Och på den lilla kakan så klarade jag TEORIPROVET! :D

Funderar nu på att öppna en till blogg där jag kan sälja mina smycken. Har smycken som är till salu men ingen säljare. :P Vi får se om det blir något, måste tänka på saken. :D


Ha en underbar kväll. :D


Kramar Hanna

5 kommentarer:

Millan sa...

SUPERGRATTIS!!!!

Kul att du vann,det va du värd med ett sånt fint halsband.

Ha det gott
Kram Millan

PetraO sa...

Grattis! Vad härligt med så fina vinster! / Petra

makiato sa...

Grattis! Mycket bra saker på en och samma gång.

MOONLOVER´S sa...

Men grattis! Va roligt=) Ha en fin söndag. kram kram

Strömming sa...

Grymt fina smycken du gör och grattis till priset!

Kul att du hittat in till mig och gillar mina saker. Jag säljer men inte just nu.. har beräknad förlossning om ca 2 veckor så nu kommer nog bloggen ligga rättså lågt ett tag, men hör gärna av dig på mailen om det är något speciellt som du är intresserad av så ska vi se hur tid och ork finns!Mailadressen är sy-stromming@hotmail.com
/Strömming