onsdag 18 juni 2008

Galen KÖPARE!!

Hejsan alla glada.. :D Hoppas alla har det bra och får njuta av sommaren, dock har det inte varit så bra väder och ser inte så ljust ut till midsommar. Men lite regn skadar aldrig någon och man kan ha riktigt roligt i regnet.. :) Tokiga Hanna har varit ute och fyndat igen..
Folk måste ju tro jag är galen.. Men när det kommer till handla snygga och retro saker så är jag värst.. :P

Nu har jag hittat lite saker på Återbruket, jätte bra ställe att alltid kolla in på nya saker och nödvändiga saker som kan komma till nytta sen.

Tillexempel dom här jätte snygga kakformarna, kan inte bli bättre. Ju mer använd ju bättre är dom.... :D

Hittade även dom här jätte fina ljusstakarna, jätte snyggt att kombinera olika storlekar och former. Dessutom kan man hitta dem för en bra slant. :D

Hoppas alla får sig en bra midsommar..

KRAMAR HANNA

6 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Ja det ska bli så roligt att få hem lille nico=) Jag gillar verkligen den där formen som var mindre,den såg super härlig ut=) Ha en underbart fin midsommar. kram på dig

Andrum sa...

Vilka fiina ljusstakar och mysiga sockerkaksformar...:O)

Önskar dig en härlig Midsommar!

Millan sa...

Önskar dej en riktigt trevlig Midsommar
Kram Millan

MOONLOVER´S sa...

Ja visst var skylten härlig=) haha,trodde inte det fanns sådana,men tydligen så=) Nu är det nära,på lördag hämtar jag hem min gobit=) Kram och go`natt

Millan sa...

Hej där!
du har nåt att hämta hos mej!

Kram millan

"M" sa...

Vilka fina smycken du gör....vill ha många av dem....men tyvärr är jag en dålig användare av smycken...