måndag 2 juni 2008

Soliga dagar

Hejsan alla glada, har varit en häktisk vecka. Jag har inte hunnit med bloggen nå.. :( Håller precis på att ta körkortet, ska göra Teoriprovet i morgon, och sedan Halkbanan på torsdag. :D Så man får hålla tummarna för imorrn. :D Väntar hem denna UNDERBARA Pirat vovven FINDUS från Madebyfina som säljer underbara, söta gossiga djur, fick min sydd efter beställning och fick välja tyg själv. SUPER BRA!!! LÄNGTAR SÅÅ......

Ska visa några härliga bilder då jag och Doris körde lite Agility.
Här springer hon på Bommen..:D Hon älskar den, hon brukar springa självmant upp och ned som en galning..
Här gör Doris Däcket..

Härliga dag, jag tror inte att hon var inne många minuter denna dag.. Hon älskar att ligga och sola i gräset eller på altanen..

Måste ju bara berätta vad min kära hund gjorde i veckan, hon blev utsläppt på gården sent på kvällen för att hon hade velat ut. Efter ett kort tag hörde min Mamma ett himla skällande. var det min KÄRA Hund som stod nos mot nos med en RÄV. Hon skällde och morrade för fullt, och självklart när räven blev rädd och sprang så skulle hon efter... :D Full fart efter räven in i skogen.. Ni kan ju tänka er min Mammas min när hon såg RÄVEN.. Jag skulle kunna betala för att få se den.. :P Men hon kom därefter tillbaka och var SÅÅ STOLT!!

Det har varit min knasiga vecka, men bra!! Har avrit på praktik och det var också helt OK!! :D

Hoppas alla har haft det bra i helgen och solat mycket!! :D

Kramar
Hanna

Inga kommentarer: