onsdag 9 juli 2008

Tatuering

Måste bara visa min FINA Tatuering. Jag har alltid varit intresserad av att göra en tatuering, så jag började fundera på vad jag skulle vela ha. Och jag började tänka på namnet. Men mitt namn är inte så speciellt för mig. Plötsligt kom jag på vad jag skulle göra. Jag har alltid tyckt att det varit pinsamt när någon frågat vad man är för stjärntecken, och som tjej kanske det inte är så kul att säga att man är Vattuman. Så jag ville förstärka mitt stjärntecken och vara stolt över stjärntecknet jag fötts med. Men probelmet var ju fortfarande kvar, vattumannen är ju en kille, så jag tog fast i min enda räddning. MIN MAMMA, hon kolla på nätet och hittade en vattuman som såg lite kvinnlig ut, så hon ritade av den och tillsatte hår, klänningen, vatten och även de snygga symbolerna på sidan.. Den här tatueringen är jag riktigt stolt över och är jätte glad över att jag gjorde just Vattumannen. Nu vill jag visa alla min fina tatuering som betyder tur och styrka för mig! :D

Jag vill tacka min Mamma för att hon ritade en så snygg skiss. Jag är så lycklig som har dig!!


Ha en bra dag allihop


Kramar Hanna

2 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Men så fint=) jag blir så sugen på att göra en på benet,men jag börja ha lite väl många tattos=) Du har en sak på min sida att hämta=) Jag fick ändra lite i går,men nu är det klart=) kram och trevlig helg

Millan sa...

Vilken snygg tatuering.
Den ska du verkligen vara stolt över!!!

Jag går själv och funderar på min nästa tatuering. Har 3 st,en sköldpadda på fote,en svart sol i svanken och ett kinesiskt teckaen på axeln.
Funderar på mina tjejers namn. Kanske på nått annnat språk eller nåt.
Maken ska iväg nästa Tisdag och göra sin första.Han är ju bara 41 år *hahahaha* men bättre sent än aldrig.

Gillade verkligen din servis!
Du får kolla efter den på tradera

Ha det gott!
Kram Millan