fredag 18 juli 2008

TÄVLING

Hejsan alla, nu är det tävling pågång. :D Min tävling kommer vara väldigt lätt. Du registrerar dig med en komentar. Och sen kommer jag att "lotta" ut en vinnare.


Jag har valt ett halsband till pris. Det är ljus turkost och väldigt behändigt att ha på sig. Man kan ha det två varv runt halsen eller bara ett varv. Man bestämer då med karbinhaken vars och vilken längd du vill ha. :D

Hoppas att det går bra för alla, ni har till på Söndag kväll på er att skriva en komentar. :D

Lycka Till..

Kramar Hanna

10 kommentarer:

Mot nya tider sa...

ÅÅ, så fint halsbandet var!!! Både färgen och speciellt handen-detalen. Jag tackar för kommentaren på min blogg, gjorde mig glad en regnig fredagskväll :)

PetraO sa...

Klart man vill vara med o tävla!!!

vickan sa...

hej hanna! :) Vad fint halsband du har gjort ! :) Du har blivit riktigt duktig på det, jag tycker du ska lära mig det nån gång, haha :) Det skulle var roligt att vinna halsbandet, men om inte annat hoppas jag du har/får en riktigt bra sommar :) Kramar Victoria Öhman ;)

vickan sa...

Du får även läsa min blogg om du vill :) Den är Vickan89.blogg.se

Karin sa...

Hej!
Ställer mig i kö som de andra. Klart man vill vinna.
Kram Karin

makiato sa...

Tackar som frågar, klart att du får länka min blogg! Jag vill gärna vara med i din utlottning av det fina halsbandet.

Gårdsromantik sa...

Vilket snyggt halsband - så bra mot solbrännan jag planerar att skaffa.

Kram Maud

MOONLOVER´S sa...

Vilket fint halsband,jag vill vara med och tävla=) kram

Mjuka sa...

Självklart vill jag va med och tävla!! Tävling pågår också min blogg
kramar M

Millan sa...

Men hallå!
Det är klart jag vill vara med och tävla.
Hoppas jag hinner nu då

Kram Millan