torsdag 2 februari 2012

Vaggan - KLAR!

Hej alla.


Igår monterade jag & satte upp den underbara vaggan som vi har fått låna av mina föräldrar. Är en äkta Leander vagga, mina föräldrar hade den till min lillasyster & det användes flitigt. Hon kunde ligga i den upp till 6-7 månader.


Eftersom att vi bor i lägenhet så köpte jag & sambon ett Leander stativ så att man lätt kan flytta runt vaggan & inte behöva göra hål i taket. :)
Fick bädda med nytvättade lakan från våran NYA TVÄTTMASKIN!
Den här söööta filten fick lillen i Julklapp av blivande Mormor & Morfar. Den är från Ekelunds - Sveriges största linneväveri. Kvaliten & känslan på filten är helt underbar, med söta djur från bondgården & fågelskrämma. :)


Nu går jag & tittar på den där vaggan hela tiden & längtar sååå mkt till den lilla vill komma till världen. :) Drömde en sån mysig dröm om bebisen.... Undrar såå mkt vad det kan vara som gömmer sig i magen för nu drömmer jag olika varje gång. :P


Kramar Hanna

2 kommentarer:

Shamandalie sa...

Ååh, så fin vagga! Nu är det nära hördu du ^^ Hoppas du mår bra!

Kram

blivandemamma.se sa...

Å vilken mysig :)