torsdag 23 februari 2012

Nu är sängen bäddad & klar!

Hej alla.

Idag har jag varit på jobbet & hälsat på. Var riktigt roligt & jag saknar verkligen att jobba. Längtar så tills lillan kommer så jag har annat att tänka på & få mys med henne. :)

Nu är spjälsängen klar iaf & här kommer lite bilder. Kan säga att man längtar inte mindre av att den är bäddad & klar!


Har letat & kollat runt på olika sängmobilder men hittade ingen som jag tyckte om. Men när vi var på Arcus - Hantverksmässan i höst så fastnade jag hos en som säljer barnleksaker. Så denna SÖÖÖTA mobil fick vi av mina föräldrar i julklapp till lillan. Är söta små fåglar i olika färger. :)



Sängkläderna kommer från blivande Farmor & Farfar, som jag fick sy om lite så det skulle passa täcket prefekt. :) Älskar verkligen snuttefilten från EKELUNDS med ugglor på.


Är så glad att vi satsade på Sebras KILI växa-säng. Nu saknas bara lillan i sängen så är allt på sin plats!

Har dock kvar att packa vår BB-väska, så det ska jag försöka göra imorgon. :)

Kramar Hanna

Inga kommentarer: