måndag 18 oktober 2010

Nytt test med nya krafter!

Hej alla.

Känner mig lite tråkig utan bilder men nu har jag inte tagit nå nya bilder eller så men det kommer.
Nu har jag bestämt mig att försöka igen. Såg ett program på tv igår & kände att jag fick energi & lusten igen att gå ner i vikt & kämpa.
Har dock best'mt mig att ta allt i min egen takt. När jag var i tonåren så gick jag ner 10 kg på mitt eget sätt vilket var en bra kombination mellan träning & nyttig mat. Idag har jag inte möjlighet att träna på samma sätt som då men jag ska banne mig gå ner i vikt för de. :)
Har kvar en massa soppor från CK & tänkte köra en kombinerad kur/viktväktarna. Har klarat det förut & kan självklart göra det igen. Det handlar bara om att hitta sin egen väg. Ingen är den andra lik & vi måste känna vad våran kropp säger. Känns väldigt bra just nu iaf.
Har satt upp målet till Februari. Då ska nog jag & min underbara sambo utomlands.. Vi har tittat på Egypten & det såg hur mysigt ut som hellst. :) Vi får se vad det blir. Spännande.
Känner att februari är ett bra mål & att ha bättre bikinikropp är ju inget man ska klaga över. Annars så ska det få ta hur lång tid det vill bara jag kommer ner dit jag vill.
Nu ska jag börjar jobba & stå i. Håller på med en överraskning på jobbet så vi får se när det är klart för kunderna att se. :)
Kramar Hanna

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Hej!

Det måste vara en speciell känsla att ha gjort egna ringar :) Blir som lite mer personligt då på nåt vis.

Försäkringsbolag är ofta väldigt motvilliga att dela ut pengar. Man ska vara frisk för att vara sjuk... Det gäller att orka kämpa för sin sak, annars ger de sig inte. Fortsätt kämpa iaf!

Såg att ni funderar på Egypten också :) Jesper vill fara dit, han säger att de har jättefina ställen att dyka på där. Han gillar sånt ^^ Men Cypern var verkligen fint, fast det vet du ju redan.

Joo, saknar mormor mest tror jag xP Hon är bäst helt enkelt. Men vi funderar på att ta oss upp i början av november, och sen till jul såklart. Vi får se hur läget är :)

Din sova-period beror nog på höstmörkret xP Det är många som blir trötta och så just nu... Tro det när det bara är mörkt och kallt :P

Kram