tisdag 19 oktober 2010

Nya smycken & heminredning

Hej alla.
Nu har jag äntligen haft lite tid över för att fota lite & visa mina kreationer på silversmedskursen. :)
Första har vi en ring av en gamal 2kr. Super snygg & har redan fått många fina kommentarer. Kommer att finnas att köpas på 2 Rum & Kök i Älvsbyn.
Här är alla ringarna jag hunnit göra på kursen. En ring till mig med sambos namn på & sedan en till han som är hammrad + penga-ringen. Håller på med några saker som jag kommer att sälja på Hantverksdagarna i Arcus i början av November. :)


Vardagsrummet!
Har även hunnit piffat inför vintern. Under sommaren har jag haft turkost & grönt i vardagsrummet. Men nu blev jag sugen på att ta in Cerise vilket är en av vinterns populära färger. :)

Nya fina kuddar med cerisa bär som min underbara mamma sytt till mig. :) DU ÄR BÄST!!
Fick hem den här klockan idag på jobbet så den fick sig en plats i mitt vardagsrum. :)

Mysig hörna med bilder på valparna & Doris.
Dom här snygga ljusstakarna är nya på jobbet & passade perfekt till mitt fina vardagsrum med cerisa ljus. :)

Har även fixat i fönstret med nya små växter super sööta & nya snygga gardiner från BLOMMOR & TING!
Såhär ser det ut i hel bild. :) Tycker om cerise.. Min nya Favvo färg..

Ha det bra.
Kramar Hanna

1 kommentar:

2 Rum & Kök sa...

Sååå snyggt gumman och vad läckert att tv:n hade samma bakgrundsfärg!!!! var det en slump?

Dina gardiner var super fina!!
Blommor och ting har så fina gardiner.
kram mamma