onsdag 13 oktober 2010

Hej igen!

Hej alla där ute!

Jaa jag vet! Jag har varit borta allt för länge vilket betyder att jag tappat suget att gå ner i vikt.. Måste försöka att hitta tillbaka till motivationen. Jag vet att den finns där men har varit nere i en svacka. Men nu ska jag försöka att ta tag i mitt liv & som jag skrivit förut så är det min tur att nå mitt mål.

Just nu är det mycket pågång. Jag går en Silversmedskurs vilket är det roligaste jag någonsin gjort.. Har ju tillverkat & designat ganska mycket men inte gjort allt från grunden.
Detta kommer nog vara mitt Drömyrke! Vilket jag också kommer kunna jobba med på fritiden.
Valparna har flyttat ut & mår bara bra i sina nya hem. Saknar dom jätte mycket men samtidigt så hade jag inte haft tid för en till hund.
Ha det bra.
Kramar Hanna

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Hej!

Fortsätt jobba för en resa, det är verkligen värt det :) Men en vecka kändes nästan som lite för kort tid tycker jag.

Vad coolt med en silversmedskurs! Du som är så duktig på sånt där också. Du kommer ju bli värsta proffset ;) Fast du är ju iofs det redan ^^

Här börjar tentaångest och annat komma fram... Det är det värsta med att gå skola :S Det är hur kul som helst att få lära sig saker, men prov och sånt... Det klarar jag mig helst utan. Får sån prestationsångest :P

Allt bra annars då? Hur går det med ryggen och allt det där?

Kram