onsdag 11 augusti 2010

Fynd!

Hej alla där ute!
Idag har jag varit & fyndat lite godingar. Kanske helt vansinniga saker men dom skrek
MÅSTE HA!!!!


Super cool brödrost, ingen kabel men det skiter jag i! Super snygg på min Bänk!


Dessa två söta sakerna hittade jag också. Passar jätte bra med mina tidigare vaser i vitt med stadsmönster. :)


Hittade även denna söta karotten. Ska vara ett lock också, men de fanns inte. Tycker den är snygg i alla fall. :) Är en Upsala - Ekeby. Den kommer nog bli använd mycket.
Ha det bra. :)
Kramar Hanna

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Hej!

Jag är inte så bra på att uppdatera just nu ;) heh. Det var jätteroligt att hälsa på! Vi funkar så bra ihop.
Hur ska vi lura gubbarna att umgås då? ;)

Tack! Jag uppskattar verkligen din åsikt. Det kommer bli jättejobbigt för mig att fara så långt bort, men samtidigt så vill jag "pröva på". Även om jag är GRYMT hemkär... Men Älvsbyn finns ju kvar. Det är här jag har mitt hjärta, och det är här jag vill bo när jag "bygger bo" på riktigt. Eller vad man ska säga ^^

Vad kul med lite resa! Hoppas du hittar en massa fint och intressant :) Och att du har det riktigt trevligt där nere såklart!

Krya på dig :)

Kram