tisdag 3 augusti 2010

Kombinerad kur!

Hej alla där ute!

Var länge sedan jag skrev om min vikt nedgång. All energi går till valparna & att njuta av semestern. Vi har inte haft så fint väder så det har inte blivit mycket solande & badande.
Men jag har två veckor till & hoppas på lite bättre väder.
Jag har insett att det varit svårt på semestern att bara hålla sig till CK. Har kört kombinerad kur & ren kur dom dagar när jag har kunnat. :) Har ändå gått ner & är stadigt påväg ner till mitt mål!!
Hoppas det går bra för er andra som kör CK.. Är ingen lek, men allt går om man bara vill. :)
Kramar Hanna

2 kommentarer:

M sa...

Wow, vilket besked! Vad imponerad jag blir av din målmedvetenhet! Det är verkligen ingen lek, men det finns inga genvägar. Sbyggt jobbat!

Mys en massa med valparna och gläds åt din fina viktminskning! Det är du värd!

Kram M

MOONLOVER´S sa...

så söta bilder på valparna =)
Ja blir så sugen=)
Kram från mig!!