onsdag 25 augusti 2010

För lite tid!

Hej alla där ute!

Jag har inte dött, utan varit sjuk i 3 veckor snart. Är lite less, men de verkar inte vela ge sig fören nu. :)
Har börjat jobba nu igen & det känns roligt. Vi var på Formex mässan & beställde en massa häftiga saker. Längtar sååå mycket! Man vill ha en massa själv, men jag har redan fullt i mina skåpar & hyllor.

Denna COOLA väckarklockan kommer hem i svart, vitt & silver.. :) VILL HA!!
ÄLSKAR ugglor.. Så dessa sköningar kommer hem snart!! :)
Ska börja om med CK när jag blivit frisk. Känns bra.
Ha det bra.
Kramar Hanna

4 kommentarer:

Shamandalie sa...

Hej!

Vilken envis förkylning du har fått... Hoppas det blir bättre snart!

Tack, jag far på lördag :) Men det känns ganska lugnt än så länge. Vet inte om det är för att jag faktiskt tycker det eller om jag inte har hunnit inse än att jag ska fara xP heh.

Vad bra att ni hade kul där nere, men synd att du var sjuk... Men det verkar ju ha gått bra ändå :)

Jag ska försöka blogga när det lugnat ner sig lite. Just nu hinner jag inte riktigt sitta vid datorn så mkt iaf.

Kram

M sa...

Hej Hanna!

TACK för att du piggade upp mig!

Sköntatt hröa att du är frisk igen, undrade faktiskt var du hade blivit av! :) Förstår att det är tufft att komma igång igen, men med tanke på din målmedvetenhet under våren och sommaren är nog motivationen inte långt borta. Jag tror på dig!

Huvudsaken är att inte ge upp och det gör vi aldrig, visst?!

Ha en härlig helg!

Kram M

Shamandalie sa...

Hej!

Joo, det är ganska stor skillnad... Om det då inte hade varit så långt bort hade det känts lite lättare xP Är jobbigt lite till och från. Speciellt idag när pappa fyller år och på fredag när jag fyller år blir det nog lite tråkigt... Men men. Men jo då, tack gode gud för internet och telefoner :P

Det är inte så varmt här när solen inte tittar fram, ca +15 grader för det mesta. Idag var det jättevarmt på förmiddagen så vi tog på linne, shorts osv när vi gick ut på stan. Gissa om det började spöregna efter ett tag? xD

Jag har än inte virrat bort mig iaf :) Men den som lever får se! Hoppas du har det bra ^^

Kram

Shamandalie sa...

Hej!

Precis... Det är bara trångt, luktar konstigt och stressigt hela tiden.
Jag är verkligen inte gjord för sånt här. Mår mycket bättre hemma i Korsträsk xP Men det är ju en upplevelse det här också.

Jag är inte så säker på att jag VILL komma till ro, men jag kanske kan vänja mig så pass att jag trivs litegrann ;)
Visst är det mycket som händer här hela tiden och det är spännande. Men jag saknar den friska luften hemma och allt annat för den delen...

Hur går det för dig då? Allt bra? :)

Kram