söndag 24 januari 2010

Vardagsrum!

Hej.

Nu kommer bilderna på Vardagsrummet.
Man ser direkt på första bilden att detta inte är min stil alls! Som ni sett på köket så är jag en grön, svart människa. :) SÅ ni kan ju gissa vad det blir för färger här!

Före:

NU:

Såhär ser det ut nu! Mitt i prick! Kohuden ligger där lite tillfälligt. Vill hellst köpa en ny GRÖN rya matta! Men det får bli ett senare projekt! :)
Ändå var detta det rum som vi inte lagt mest pengar på. Vi ville hellre lägga pengarna på sovrummet! Som ni sen får se!
Hoppas att ni haft en bra helg!
Kramar Hanna

3 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

SNYGGT=)
Ja jag har haft turen att ha fått tag i jätte bra valpköpare,både förra kullen och denna. Det är super roligt. Ja nu har jag smakat den oxå =) Det var nog första och sista gången :P haha.
Ha det gott.
Kram

Shamandalie sa...

Hej!

Alltså, vilken helt fantastisk lägenhet! :D Skitsnyggt, Hanna!

Och tack detsamma förresten! Det är alltid så himla kul att prata med dig :)

Självklart vore det jätteroligt att ha en träningskompis. Blir lite drygt ibland att träna själv xP

Tur att ni stannade här, du har ju som mer familj, vänner och kontakter här. Nog för att man kan skaffa nya kontakter och vänner om man flyttar, men det är ju enklast med dom man redan har ;) heh.

Kram

Shamandalie sa...

Hej.

Samma här. Jag har inte alls varit bra på att hålla kontakten med många kompisar... Är nästan så att man skäms lite.

Jag brukar oftast träna måndag, onsdag och fredag :) Ibland måste man ju anpassa sig lite, men om jag kan blir det för det mesta de dagarna.

Jag hörde om ryggen... Shit så hemskt :S Hoppas du kan få nån sorts lindring eller hjälp mot det. Du är ju så ung och har redan ont. Huvva...

Ha det :)
Kram