söndag 17 januari 2010

Läggan! Köket!

Hej alla där ute.
Nu kommer före och efter bilderna på läggan. Trivs så fruktansvärt bra.. Blev jätte fint i alla rummen. Känns som hemma!
Köket hade en gul tapet som vi själva valde att tapetsera över. Hade sett en helt otrolig tapet som jag så gärna ville ha. Skrek HANNA!
Före:

Med en radikal förändring med min stil så ser det ut såhär!

Efter:

Tapeten med retrolampor skriker HANNA, super läcker.

Ännu snyggare i verkligheten!

Ni kanske har förstått att jag tycker om svart och grönt! :P
Sista bilden visar mitt lilla hål under bänken där Doris söta hundskålar står med hundmatsburken som matchar i svart. Även två stycken pallar i furu som jag målat blanksvarta!
Hoppas ni får en bra vecka!
Snart kommer resten av mitt hem!
Kramar Hanna

3 kommentarer:

makiato sa...

Skönt att få det i sin egen stil. :)

MOONLOVER´S sa...

Hejsan
Så snyggt de bidde.
Ja de har hänt en hel del här faktiskt, har ju 2 inlånade hundar över vintern så jag kan dra extra mycket släde oxå :P Aldrig fel=)
Och alla de 8 valparna har hittat sina nya hem och de e både tyst och tomt men samtidigt ganska skönt oxå att de har hittat hem=)
På gott och ont då.
Ha det gott. kram

Mot nya tider sa...

Vad tjusigt det ser ut!