onsdag 14 december 2011

Julbak!!

Hej alla.


Idag var man ledig - Skönt. Blev bjuden på mat av underbara mamma. :)

Måste bara säga att vara gravid gör att man ofta tänker på hur man vill vara som förälder själv. Jag har världens bästa mamma & vill bli lika bra å älska min barn så mkt som hon alltid visat! Hon är min bästa vän, min mamma, min stöttepelare & utan henne skulle livet vara hemskt!


TACK SNÄLLA MAMMA!


Iaf har julbakat idag Saffrans prinsar, nogatrutor & julgodis. :)


Såg när leila gjorde julprogram förra året & då gjorde hon "Rocky Road".

Har testat göra med vitchoklad i år & även ljuschoklad. :)



MUMMMA!!! Är såå gott. :)


Sen är det super trevligt att ta med sig om man far bort.


Nu ska man städa undan allt i köket sen se "PÅ SMÄLLEN" Super rolig film.. :)


Kramar Hanna

Inga kommentarer: