fredag 31 oktober 2008

Önskar alla en trevlig helg

Hejsan Alla Glada, jag måste bara önska alla en trevlig helg.

Tänkte även visa lite bilder på önske saker.. Man kan alltid drömma eller önska sig saker, detta är gratis.. :P Fråga mig, min pappa har döpt om mig.. "Hanna VILL HA Gustavsson".... Säger väl allt... :P

Detta är en tapet som jag jätte gärna skulle tapetsera i mitt bilvande Kök.. Helt underbar... :) Älskar även den svarta spegeln och välkomstskylten som står ovanför..

Den här underbara vattenkokaren och More muggarna har jag och min Särbo önskat oss i förlovningspresent.. Och som ni just läste så har jag och min pojkvän förlovat oss i sommar.. :)


Här är våra ringar.. Jätte fina, ville så gärna lägga pengarna på vittguld, men ingen av oss har nån bra ekonomi, så det blev silver-ringar. :)


Hoppas alla får en bra helg... Och sova lika sött och gott som min underbara Doris.. :)


Ha de så bra

Kramar Hanna

4 kommentarer:

Smycka dig sa...

ingen gladare än mamma som är suuuuper glad över förlovningen:D

Bättre måg hade jag inte kunnat få:)

Kram på dig hjärtat mitt och hoppas att ditt hjärta inte brister av längtan till din kära;)

Mamma

Shamandalie sa...

Grattis i efterskott till förlovningen :)

Shamandalie sa...

Bättre sent än aldrig brukar jag säga :)
Joo då, jag fick mig ett litet Halloween-firande till slut! Det var trevligt.
Skönt att bara dega... Det behöver man ibland ^^ Hur är det annars då?
Nää, jag har inte haft lov... Har haft två tentor istället :P

Kram :)

MOONLOVER´S sa...

så roligt,så fina bilder. kram och trevlig kväll