söndag 26 oktober 2008

Mor & dotters smycken UF

Hejsan alla glada, idag måste jag ju passa på att skriva om mitt Uf företag som jag börjat med där jag kommer sälja mina smycken. :) Det är jätte kul, prescis som att ha ett eget företag och man har ansvar för allt. Blir så sugen på att starta ett riktigt företag när jag går ut. Har börjat köpa material på ett ställe som heter ZIZ, helt otroliga smyckesdelar som får smyckena att se ut som köpes.
Här har ni ett förslag av mina nya verk.



Har Börjat att göra hängen av akrylplattor med tryck bakom i olika former.


Ha ett bra slut på helgen alla


Kramar Hanna

3 kommentarer:

rino sa...

gillar dom där med blommorna.
Vadå akrylplattor? Hur gör du såna (nyfiken)?

MOONLOVER´S sa...

så fint=) men du=) du har en utmaning på min sida att hämta. kram

Karin sa...

Så kul med akrylplattorna. Jättefina. Ni verkar ha haft det helt underbart i värmen.
Vi hörs.
/Karin