onsdag 25 april 2012

Viktväktarna

Hej alla! 

Nu var det länge sen jag skrev här i bloggen. 
Tiden bara rusar förbi & Gry blir bara större för varje dag. 
Kan inte riktigt fatta att hon blir 8 veckor på lördag. :)

Jag har iaf bestämt mig att gå ner dessa övervikts kilona nu. 
Har aldrig vägt så här mycket & skulle vara kul att vara iform till sommaren & när lillan börjar vilja leka. :) 


Ja då var det bara frågan vad man ska välja för viktprogram. Finns ju allt mellan himmel & jord..
Jag har testat GI, CB & viktväktarna. Denna gång har jag valt att gå den vägen som passar mig mest & som jag kan leva med. 

Så i lördags så började min resa mot målvikten. Jag gick med i viktväktarnas hemsida & kan verkligen rekommendera hemsidan.. VILKEN SMART IDE! 
Allt finns där.. Man kan leta efter recept, skriva in vilka matvaror man har hemma så får man förslag vad man kan laga & hur många P det är.. Man kan skriva in värdena i en produkt du har hemma så räknar den ut P värdet. :) 

Jag är super nöjd & varje söndag ska jag väga & mäta mig. 

Mina mått START: 
Vikt: 79 kg. 
Mage: 120cm 

Nu ska bara dessa siffror bli mindre.. 
Kramar Hanna 

Inga kommentarer: