måndag 26 september 2011

Förkylning på G!

Hej alla!


Redan igår började halsen göra ont & jag förstod att förkylningen var på G!

Har mest ont i halsen men är ju bara början.. Tänk om man kunde vara såå där sööt när man är sjuk! :)


Känns också som att kroppen håller på att ge upp. Har ont över allt & när jag vaknade kändes det som att jag brottats med en björn... ONT!
Längtar till kvällen då jag får lägga mig i soffan.. Kanske tar mig en tupplur. :)
Gick in i en ny vecka nu i helgen.. V.17.. Tiden rusar förbi ibland. :)

KRAMAR Hanna

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Hej! Vad kul att du läser och detsamma ^^

Jaa, det var verkligen roligt! Vi får ordna nå hemma hos nån nästa gång :) Lite mysigare.

Jag känner mig så korkad och seg just nu, tycker att jag får ingenting gjort xD Är så mycket att jag knappt orkar ta itu med det.

Usch för förkylningen men vad roligt att ni ska få se bebis snart :D Hoppas du mår bra!

Kram