tisdag 8 mars 2011

VILL HA!

Hej alla!
Nu är Hanna VILL HA tillbaka. Som alla andra flickor så drömmer jag om mitt första egna designade kök.. Låter de bekant? Vet inte om alla drömmer om de.. Men jag gör de. Sen har jag en förkärlek att designa, styla & renovera. Måste ha varit inredningsdesigner i mitt förra liv. ÄLSKAR att göra om hemma, drömma om rikedom, ett underbart modernt ny designat hem & jobb som inredningsdesigner.


Tur att man jobbar där man gör, annars skulle jag bli galen. På mitt jobb får jag ändå hjälpa mina kunder till fyndiga köp & piffa upp hemma i vinter hemmen.


Nu har jag suttit i timmar & pysslat på å kombinerat ihop bilder för olika hem. Alla hem är fina, underbara på sitt sätt. Alla smaker & färger har sitt liv & sätt att uttrycka sig.


Här kan ni också fixa lite med bilder & göra kök.




MITT DRÖM KÖK!

Tycker om industrikök & mycket svart & vitt. Sen är ju orange jätte poppis. :)



ÄLSKAR dom som vågar! MÅNGA pluss för er..

Älska färg, de gör att du mår bättre! Jag lovar er!


Rött har kommit mer & mer inom kök.




Ingen skulle tro att jag av alla människor kallar ett sånt här kök för - vitt & ljuvligt!

Men jag kan tycka att vitt är frukansvärt ljuvligt.. Finns ingen annan färg som kan uttrycka sig så.. De underbara färgen vitt kan faktiskt med stolthet kallas ljuvligt.

Jag har många drömmar & ideér & älskar att drömma mig vidare i fantasi! VET NI VAD??

De är gratis! :)


Ha de bra.

Kramar Hanna

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.