tisdag 9 november 2010

Hemma Hos Mig

Hej alla.

Just nu är det kaos hos mig. Kan säga att vi har haft fullt upp & inte haft tid för någon eller något.
På Mässan hittade jag många roliga saker som den här skylten från
BLOMMOR & TING!! SUUUPER FIN!!


Nu har vi även fått tillökning i familjen - 6 fiskar... Har längtat efter fiskar!!
Är så mysigt att titta på fiskar & rofyllt.
Har även satt upp granen!! JAAAA JAG VET...
Förtidigt men jag ÄLSKAR JULEN!! Här har ni en skylt som jag köpt, den passar såå bra i granen & är klockren.. :)
Kramar Hanna

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Hej!

Hann inte komma förbi dig på måndagen, hoppas du inte blev allt för ledsen...

Snygga skyltar och allt. Najs ;) Jag vill också vara så där duktig på att hitta fina grejer att inreda lägenheten med... Fast vi rymmer inte så mycket extra då men :P

Kul att du fick en ny telefon förresten! De där är riktigt snygga :)

Hur är läget annars då?

Kram