torsdag 10 september 2009

Webbutik!!!


Hej alla bloggare, jag är hemskt ledsen att det dröjt så länge till mitt inlägg. Just nu planeras och ställs det i ordning med företaget.

Just nu har jag startat upp en WEBBUTIK! Ni MÅSTE gå in och kolla på hur snygg den är och kolla även efter nyheter...


www.minadinadesign.se

Jag har köpt in smyckesträd från Pluto till superbra priser.
NYHETER från Serholt kommer även senare mot julen.
Vi kommer att stå på Hantverksmässan i Luleå den 30 Oktober - 1 November.
Webbutiken ska vara igång men kan ha små saker kvar att göra. Går det inte beställa så skicka gärna ett mail till mig. :)



Kramar Hanna

4 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Hejsan hej
Oj ha du öppnat på webben, så skojigt, ja jag är inte bäst på att smyga runt och titta bloggar jag heller nu mera=(
Ja de ha hänt mycket här tycker jag, var ju tvungen att sälja min rottis oxå, de var de jobbigaste jag gjort i hela mitt liv kändes de som, men jag hitta ett jätte bra hem så jag är glad för rottisen skull. Snart får vi hem den nya katten, de är ju mest barnen(lill tjejen) som saknar sin katt, hon vill att hon ska komma tillbaks=( Men hoppas hon blir nöjd med den nya busiga kattungen ist.
Ha en fin helg.
Kram

MOONLOVER´S sa...

Du ha sett att jag har en hundblogg nu oxå?

MOONLOVER´S sa...

Hejhej
Jo katten går det bra med, men sååå himla busig :P
I dag på förmiddagen har vi varit ute och fixat linorna inför vintern osv, så nu är allt i toppforrm och vi väntar bara mer snö =)
Ja jag hoppas det inte blir något slask väder nu. Mer snö =)
Kram och trevlig helg

Petra sa...

Themercimerdemoproject är så bra. Brabrabra. Ska se dem på fredag. :) Vi saknar dig.. Kram