torsdag 26 februari 2009

Tävling på G

Gå in och tävla på:



Lycka till


Kramar Hanna

4 kommentarer:

Mot nya tider sa...

Grattis, jag drog dig som vinnare, maila din adress så får du vinsten på posten :)

Andrum sa...

GRATTIS STORASYSTER TILL DIN GOA LILLASYSTER!!

Kram Ingela

MOONLOVER´S sa...

å grattis då=) ja jag brinner ju för hundar,skulle jag orkat så hade jag haft hur många som helst*fniss* vinter tid går det bra att ha många men på sommaren när man ska träna var för sig så blir det lite mycket i mellan åt, helst nu dom senaste åren på sommaren så ha vi ju tagit hit omplaseringshundar och hjälpt folk att placera om dom, då har det varit körigt värre i mellan åt=) men det är ju skojigt oxå, ha nu en fin helg. kram på dig

MOONLOVER´S sa...

hallå
hoppas det är bra med dig=) här lever livet på i vårsolen;) me like it=) på lördag ska jag på baver trap trail och titta in draghundarna som kommer i mål=) spännande. ha en fin kväll och en trevlig helg på dig oxå. kram