torsdag 15 januari 2009

Drömmar

Hejsan alla, nu var det länge sedan jag skrev. Så nu tog jag mig i kragen och måste skriva en liten rad. :) Hoppas alla har det bra, själv har jag varit sjuk men blivit en gnutta bättre. Måste ju vara i skolan.. ;P


Har faktiskt inte så mycket att skriva om förutom min nyaste dröm, eller jag har haft den sen jag skaffade Doris, men kanske inte har haft tiden att ens grubbla på drömmen.

Nu undrar alla vad det kan vara, det är självklart en nya liten kompis i våran familj. Har börjat kolla runt på kennlar för att se efter några fina Aussie hundar. Har faktiskt hittat en kennel som är jätte fin. Vet inte om jag får ta en valp därifrån men är jätte sugen. Känner verkligen att jag är redo för en till hund och jag tror absolut att Doris skulle tycka det är kul med någon som kan busa och leka med henne.

Detta är en lånad bild från Ruby Passions kennel, är en bild på tiken som ska ha valpar till sommaren.



Håller tummarna om att några änglar kan flyga ner och hjälpa mig med denna dröm.



Kanske mina drömmr slår in nån gång iaf...



Kramar Hanna

1 kommentar:

MOONLOVER´S sa...

dom e fina,finns en sådan kennel här i strömsund oxå som har sådana hundar. min karl ha tittat på en sådan förr oxå. Hoppas du får ta en valp nu då. ha en fin helg. kram